25/01/2021

Us informem que malgrat la situació del Covid-19 que ha ocasionat endarreriments a les possibles negociacions, continuem treballant pel futur de l’Entitat, esperant novament el compromís de tots els socis /es.

Pel que fa a les noves mesures adoptades el dia 7 de gener de 2021 pel Procicat per fer front a la Covid-19, es prorroguen fins el proper 7 de febrer de 2021.
Així doncs, continuarem amb el gimnàs i els pavellons tancats. Les pistes de pàdel, tennis i volei funcionaran amb reserva prèvia i la piscina coberta funcionarà amb un màxim de 2 persones per carril (total 12 persones al mateix
temps). Els vestuaris romandran tancats excepte pels usuaris de la piscina.

I recordeu:

• És obligatori identificar-se i registrar-se abans d’accedir al Club.
  • És obligatori haver signat almenys una vegada el document d’autoresponsabilitat i actualitzar-lo si hi ha canvis.
  • És obligatori mantenir la distància de seguretat i portar la mascareta en tot el Club, excepte durant la pràctica esportiva.
  • Cal rentar-nos les mans molt sovint i respectar l’entrada i sortida del Club.

Us anirem informant de qualsevol novetat que pugui sorgir.

Molta sort i SALUT

CLUB PATI VIC

22/12/2020

Horari Festes de Nadal 2020/2021

Dijous dia 24 de desembre horari especial de 7:00 a 13:00 h.

Divendres dia 25 de desembre TANCAT TOT EL DIA.
Dissabte dia 26 de desembre TANCAT TOT EL DIA.

Dijous dia 31 de desembre horari especial de 7:00 a 13:00 h.

Divendres dia 1 de gener TANCAT TOT EL DIA.

Dimarts dia 5 de gener horari especial de 7:00 a 13:00 h.

Dimecres dia 6 de gener TANCAT TOT EL DIA.

20/11/2020

Benvolguts socis,

Ahir dijous el Govern de la Generalitat va comunicar que el proper dilluns 23 de novembre, s’inicia l’obertura progressiva de les activitats que pateixen restriccions a Catalunya en 4 trams de desescalada.

En aquest primer tram ja podem obrir el Club amb les següents condicions:

• Horari del Club: de dilluns a divendres de 7.00 a 21.00, dissabte de 7.00 a 20.00 i diumenge de 8.00 a 20.00.
  • Pistes de pàdel i tennis: funcionaran amb normalitat amb reserva prèvia i sense poder fer ús dels vestuaris.
  • Gimnàs: funcionarà amb un màxim de 6 persones al mateix temps, amb reserva prèvia i sense poder fer ús dels vestuaris.
  • Piscina coberta: funcionarà amb un màxim de 2 persones per carril (total 12 persones al mateix temps), amb reserva prèvia i en aquest cas, sí que es podrà fer ús dels vestuaris.

I recordeu:

• És obligatori identificar-se i registrar-se abans d’accedir al Club.
  • És obligatori haver signat almenys una vegada el document d’autoresponsabilitat i actualitzar-lo si hi ha canvis.
  • És obligatori mantenir la distància de seguretat i portar la mascareta en tot el Club, excepte durant la pràctica esportiva.
  • Cal rentar-nos les mans molt sovint i respectar l’entrada i sortida del Club.

Us anirem informant de qualsevol novetat que pugui sorgir.

Molta sort i ànims per a tothom!