16/06/2015

L'equip comarcal de tennis del Club Patí Vic es va proclamar guanyador de la Copa del Comarcal d'Osona plata aquest passat cap de setmana en guanyar a l'equip del CT Manlleu per 4 a 1, en un enfrontament disputat a les instal·lacions del Club Tennis Vic, organitzador de la competició. L'equip estava format pels jugadors Òscar Moratalla, Jordi Moya, Irene Mitjavila, Jep Martí, Ferran Sellés, Joel Vilarrasa i Ramon Copo.
Jordi Moya va vèncer el seu partit en dos sets, a l'igual que Irene Mitjavila (la seva primera victòria en la competició) i el doble format per la parella Joel Vilarrasa i Jep Martí. Un resultat més ajustat va ser el del partit de la parella formada per Ramon Copo i Ferran Sellés, que es van imposar en un supertiebreak definitiu.
Per la seva banda, Òscar Moratalla no va poder endur-se el que hauria significat un 5 a 0 en el global de la final, i va perdre el seu partit en dos sets molt ajustats.
Aquest és el segon any consecutiu que l'equip de tennis del Comarcal guanya la Copa, i a l'haver-se assegurat la segona plaça a la lliga, disputarà properament el playoff d'ascens a categoria Or contra el CT Torelló, com a equip visitant.
A la foto, tots els jugadors que van disputar la final. D'esquerre a dreta, Irene Mitjavila, Jep Martí, Ferran Sellés, Joel Vilarrasa, Ramon Copo, Òscar Moratalla i Jordi Moya.

14/06/2015

L'equip júnior masculí del Club Patí Vic guanya la Lliga Juvenil del Terrassa

Avui dissabte l'equip júnior masculí de l'escola de tennis del Club Patí Vic s'ha proclamat campió de la Lliga Juvenil del Terrassa en vèncer per 2 a 1 la final contra el Club Deportiu Terrassa Hockey, els organitzadors de la competició.

Ferran Sellés ha guanyat el seu partit per 6/2 i 7/5, Oriol Riera ha perdut i el campió s'ha decidit en l'emocionant partit que disputaven Jep Martí (CP Vic) i Derek Góngora. El primer set l'ha guanyat el jugador de Terrassa i el segon set se l'ha endut el jugador del Patí Vic. Tot s'ha decidit en un definitiu tercer set que no s'ha pogut acabar a causa d'una lesió muscular del jugador del Terrassa, quan el marcador era favorable al Patí Vic per 5 jocs a 4. La retirada de Góngora ha donat la victòria final als jugadors del Club Patí Vic.

Per la seva banda, l'equip absolut masculí va perdre en semifinals contra el CT Sabadell la setmana passada.

Tant un equip com l'altre (júnior i absolut masculí) van finalitzar la lliga regular en primer lloc.

La setmana que ve hi haurà l'entrega de trofeus a les instal·lacions del CD Terrassa.

08/06/2015

Roger Ordeig s'ha proclamat campió del 3r Open de Tennis del Club Patí Vic aquest dissabte al matí, després de guanyar a la final al jugador del Club Tennis Vic Gerard Solà per 6/3 i 6/1. Ordeig, que ha competit amb una beca esportiva als Estats Units, va iniciar-se en el tennis a l'escola de tennis del nostre club. Gerard Solà no ha pogut revalidar el títol aconseguit l'any passat.

Per la seva banda, Joan Soler (CT Manlleu) s'ha adjudicat el quadre de consolació en vèncer al jugador del Club Patí Vic Ferran Sellés en dos sets. Aquesta ha estat la primera participació de Soler al torneig organitzat pel Club Patí Vic.

Al voltant d'uns 25 tennistes han participat en la 3a edició de l'Open de tennis del Club Patí Vic. El torneig tenia una dotació econòmica de 180€ a repartir entre els guanyadors del quadre principal, mentre que els vencedors del quadre de consolació han obtingut material esportiu.

L'Open de tennis del Club Patí Vic s'ha consolidat com a una de les cites tennístiques més rellevants de la primavera a la comarca, i que atreu a jugadors de bon nivell.

Esports Horitzó ha estat el patrocinador del torneig.

05/05/2015

Del 26 de maig al 7 de juny les instal·lacions del Club Patí Vic acolliran la 3a edició del torneig Open de Tennis. Es tracta d'un torneig obert, no federat  El guanyador i el finalista del quadre principal s'enduran premi econòmic, mentre que els vencedors del quadre de consolació, material esportiu.

Les inscripcions es poden fer entre el dia 4 i 20 de maig a la següent adreça electrònica: competiciocpvic@yahoo.com

El preu de la inscripció serà 15 € pels socis i 18€ pels no socis. Els partits es disputaran a partir de les 19.00h entre setmana i el cap de setmana durant tot el dia.

Esports Horitzó col·labora en la organització del torneig.

No hi falteu!

«  1 2  »