Bons resultats de patinatge artístic
Patinatge
26/04/2015

Aquest diumenge a la tarda, la secció de patinatge del club han tornat a la competició, en el Torneig Interclubs de la Federació Catalana de Patinatge. En el nostre pavelló, les nostres patinadores han tornat a aconseguir uns molt bons resultats, amb quatre podis.

Així, en categoria Iniciació C menors la Júlia Perarnau ha quedat primera, la Cristina Salomó segona i l'Íngrid Font sisena; en categoria Iniciació C majors, la Carla Prat també ha quedat primera; en categoria Iniciació A la Judit Navarro no ha quedat classificada entre les primeres tot i un bon ball, i en categoria Certificat la Laia Martí s'ha classificat en tercera posició.

Dins de quinze dies tindrà lloc a Igualada la segona fase d'aquest torneig. Les tres primeres classificades en cada categoria sumant els resultats d'ambdós dies accediran a la semifinal territorial de la província de Barcelona el proper mes de juliol.