INFO CLUB GENER 2021
25/01/2021

Us informem que malgrat la situació del Covid-19 que ha ocasionat endarreriments a les possibles negociacions, continuem treballant pel futur de l’Entitat, esperant novament el compromís de tots els socis /es.

Pel que fa a les noves mesures adoptades el dia 7 de gener de 2021 pel Procicat per fer front a la Covid-19, es prorroguen fins el proper 7 de febrer de 2021.
Així doncs, continuarem amb el gimnàs i els pavellons tancats. Les pistes de pàdel, tennis i volei funcionaran amb reserva prèvia i la piscina coberta funcionarà amb un màxim de 2 persones per carril (total 12 persones al mateix
temps). Els vestuaris romandran tancats excepte pels usuaris de la piscina.

I recordeu:

• És obligatori identificar-se i registrar-se abans d’accedir al Club.
  • És obligatori haver signat almenys una vegada el document d’autoresponsabilitat i actualitzar-lo si hi ha canvis.
  • És obligatori mantenir la distància de seguretat i portar la mascareta en tot el Club, excepte durant la pràctica esportiva.
  • Cal rentar-nos les mans molt sovint i respectar l’entrada i sortida del Club.

Us anirem informant de qualsevol novetat que pugui sorgir.

Molta sort i SALUT

CLUB PATI VIC