Juvenil 4t classificat de Catalunya
09/05/2015

CAMPIONAT DE CATALUNYA JUVENIL

CLUB PATÍ VIC 4at. Classificat

Aquest cap de setmana l’equip juvenil del Club Patí Vic , ha disputat la fase final del Campionat de Catalunya a Mollet del Vallès , dins un gran ambient d’hoquei patins .

Entre el divendres i dissabte , es va disputar la lligueta , en que el Vic va quedar primer de grup en guanyar al Noia i Manlleu i perdre amb el Vendrell.

El primer partit , disputat contra el Noia , els jugadors d’en Miquel Torras assistit per en Dani Moreno , van jugar un bon partit , dinàmic i sense gairebé errors , imposant-se al marcador per 4 – 1

Dissabte mati les coses es van tornar una mica menys dolces i el Vendrell va imposar el seu joc i control sobre la pista , i en cap moment el Vic va donar la sensació de poder donar la volta al marcador , que al final del partit reflexava un resultat advers de 1 – 4.

Però a la tarda contra el Manlleu va ser diferent , novament els blanc i vermells van tornar-se a imposar a la pista davant d’un Manlleu que ho va intentar però no va poder fer-se amb el control del partit en cap moment , el resultat va ser de 3 – 1 , el que va permetre acabar la fase de lligueta primers de grup i evitar al Barça a Semifinal.

La Semifinal es va disputar contra el Voltregà , mal partit dels nois d’en Miquel Torras que no van poder plantar-li cara a un Voltregà que el dia anterior es va classificar in-extremis amb un gol a 4 segons del final del partit. Un contundent 6 – 1 al marcador final , càstig excessiu pel joc que van fer uns i altres sobre la pista de Mollet.

A la tarda de diumenge es va disputar el partit pel 3er i 4at lloc , contra el Manlleu que havia perdut la semifinal contra el Barça a la tanda de faltes directes ; Partit sense mes història que la de gaudir de l’hoquei patins per part dels dos equips i en que es va imposar el Manlleu per un ajustat 1 – 2.

Bon campionat dels jugadors vigatans , bon ambient i esportivitat i destacar la magnifica organització del Mollet Hoquei Club , que amb la amabilitat de la seva gent sempre va estar pendent en tot moment de nosaltres.