22/02/2019

La Junta Directiva del Club Patí Vic fa pública la convocatòria d’eleccions a President així com a Junta Directiva que se celebraran el proper dia 6 d’abril de 2019.

En aquest sentit, als efectes de donar compliment a allò establert als articles 44 i següents dels Estatuts del Club es fan constar els següents punts:

• Condicions per ser elector i candidat:
  • Ser major d’edat
  • Tenir la condició de soci del Club i que aquesta no estigui suspesa
  • Dia i lloc del sorteig públic per a la designació de la Mesa i Junta Electoral:
  • Dimarts 26 de febrer a les 19:30 hores a les oficines del Club
  • Cens electoral:
  • El cens provisional serà públic el 27 de febrer de 2019 i durant 10 dies es podran presentar els corresponents recursos davant la Junta Electoral contra el mateix.
  • Termini per a la presentació de candidatures:
  • Fins el proper divendres 29 de març de 2019 a les 19:00 hores.
  • Dia i lloc de les eleccions:
  • Dissabte 6 d’abril.
  • De 10:00 a 14:00 hores i de 16:00 a 20:00 hores
  • Al vestíbul del pavelló 1 del Club
  • Forma d’acreditació dels electors:
  • Hauran d’estar en possessió del DNI o NIE

Vic, 22 de febrer de 2019

20/02/2019

El Club Patí Vic s'adhereix a la vaga general convocada per aquest dijous 21 de febrer en defensa dels drets laborals, per les llibertats i en contra de la repressió.
També ens sumem a la crida a favor de la llibertat de les preses i presos polítics i exiliats, i condemnem el judici contra la democràcia que s'està portant a terme a Tribunal Suprem.
El club oferirà serveis mínims durant la jornada de vaga, sense poder garantir un funcionament normal de les instal·lacions.
El servei de restauració del Club s’adhereix a la vaga i no oferirà cap mena de servei.

06/02/2019

Benvolguts socis/es.

Hi ha una avaria a l'escalfador d'aigua, que no permet arribar l'aigua calenta a dalt els vestuaris.

Oferim la possibilitat de dutxar-se als vestuaris del pavelló 1.

Estem treballant per solucionar-ho.

Disculpeu les molèsties. Gràcies.

Vic, a 5 de febrer del 2019

26/01/2019

Lamentem comunicar-vos el decés de la Sra. Maria Cirera Planas germana del directiu del Club Ramon Cirera.
La Junta Directiva i el Club Patí Vic vol expressar el seu condol i recolzament a la familia en aquest moments de dolor.

DEP.
Vic, 26 de gener de 2019