19/04/2018

Divendres comença 36è Campionat de Catalunya de hoquei patins, on participaran tres equips del Club Patí Vic Júnior-A, Juvenil-A i Infantil-A.

A Juneda (Les Garriges) i participarà l'equip Júnior, el juvenil a Vila-seca (Tarragonès) i Cassà de la Selva (Gironès) l'equip infantil.

Del 20-22 d'abril participaran els equips Júnior-A i l'Infantil-A.

Del 27-29 d'abril ho farà l'equip Juvenil-A (enllaç horaris properament)

Enllaç als horaris dels Campionats Júnior i Infantil

18/04/2018

Per problemes tècnics aliens al club, ens veiem obligats a canviar les dates de la jornada de voluntariat.
La nova data serà els dies 4 i 5 de maig .
Us hi esperem a tots.
Podeu fer la vostra inscripció a la recepció del club .
Moltes gràcies!!!

16/04/2018

NOTA INFORMATIVA

Jardineria

Hem incorporat una màquina talladora de gespa que millorà la qualitat del servei a la zona enjardinada.

Piscines

Amb col·laboració amb una empresa especialitzada en equipament de piscines, es millorarà mica en mica la maquinària del club.

Gimnàs

Properament  incorporarem dues cintes de córrer.

Vestidors esportius

Estem fent obres als vestidors de les escoles de natació per incrementar els ingressos del pròxim curs. Malauradament, mentre es facin les obres, les escoles utilitzaran els vestidors dels socis, sota la supervisió dels seus professors i monitors de la piscina.

Perdoneu les molèsties

Primer equip
07/04/2018

CLUB PATÍ VIC VS CE VENDRELL

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Competició: 24a jornada de l'OK Liga
Data: Dissabte 14 d'abril de 2018
Hora: 20 hores

Àrbitres: Antonio Gómez i Quim Navales

Pàdel
06/04/2018

MASCULÍ I FEMENÍ

Data: del 14 al 20 de maig de 2018
Lloc: Pistes de Pàdel del CP Vic
Preu: 20 € socis del CP Vic / 25 € no socis.
Categories: Master, 1a, 2a i 3a

4 Wild Card top femenines a la categoria 1a masculina.

Premis:

• Categoria Master
    • Parella guanyadora 200 € i 1 nit d'hotel amb mitja pensió amb acompanyants
    • Parella finalista 100 €
    • Obsequis i trofeu especial Ibericar Cadí
  • Categories 1a, 2a i 3a
    • Parelles guanyadores 1 nit d'hotel amb mitja pensió amb acompanyants

Inscripcions fins el 6 de Maig a la recepció del Club

03/04/2018

5è Torneig Internacional de Paques - SAM Rink-Hockey

Aquest cap de setmana de Setmana Santa, el nostre equip del Benjami C, ha participat a la 5ena edició del Torneig Internacional de Paques - SAM Rink-Hockey de Merinyac- Bordeus- França. El nostre equip dirigit per en Josep Güell ha aconseguit el subcampionat de la seva categoria.
A la fase de la lligueta classificatòria s'ha guanyat a tots els participants SAM 1, SAM 3, ST. JUST i el GUJAN facilitant el pas a les semi-finals en primera posició. En el creuament a semi-finals s'ha aconseguit la victòria contra un IGUALADA competitiu i lluitador donant pas a la final tant desitjada.
El premi per l'equip i el nostre entrenador ha estat la participació a la final contra l'OLGITOR, a on hem pogut gaudir d'un partit molt lluitat i competit, on no s'ha aconseguit remuntar els 2 gols inicials dels gironins i s'ha acabat l'enfrontament amb meritori 2-1 al marcador final.

Cal destacar el bon joc de tots els nostres jugadors i especialment del bon treball sota la porteria d'en Pau Aguilar que ha estat escollit millor porter del torneig.
Cal felicitar a tots els nostres jugadors; Pau Aguilar, Marc Mons, Eloi Dinarès, Arnau Gutiérrez,
Marc Tañà, Nicolau Giménez i Guillem Aguilar.

Primer equip
02/04/2018

El jugador del Club Patí Vic Pol Manrubia Campió de la Taça llatina amb la selecció estatal a Saint Omer (Fr).

+info

01/04/2018

4 i 5 de maig de 2018
3a Jornada de Voluntariat al Club Patí Vic