21/06/2018

Ja tenim la graella dels horaris de les activitats que faran al Casal d'Estiu del Club Patí Vic a partir del proper dilluns dia 25 de juny de 2018.

Per tots aquells que s’hagin apuntat a través de hoquei la setmana del 25 al 29 de juny, el hoquei es farà avent esmorzat i els monitors els ajudaran a canviar-se.

Tan els petits, mitjans com els grans els dies que els hi toca natació han de venir canviats de casa (totes les setmanes)!!

Primer equip
23/05/2018

CLUB PATÍ VIC vs P.A.S. ALCOI

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Competició: 30a jornada de l'OK Liga
Data: Dissabte 26 de Maig de 2018
Hora: 19 hores

Àrbitres: Daniel Picó i Xavier Buixeda (T. CAT)

13/05/2018

L’equip Juvenil A dirigit per Dani Moreno i Francesc Carmona han obtingut la medalla de plata aquest matí al Campionat d’Espanya celebrat a la ciutat madrilenya de Rivas Vaciamadrid.

Han fet un Campionat excel·lent només cedint a la final.

En la fase de Grups han guanyant tots els partits , Rochapea de Pamplona (11-1), CP Irlandesas de Sevilla (13-0) i Oviedo Roller (11-2).

A la Semifinal es vam trovar l’equip local el CP Rivas las Lagunas, el partit arribant a la fi dels 40 minuts de joc amb l’empat a 3 gols i  forçant la pròrroga, aquí si el Vic s’imposà per 8 a 3 aconseguint el pas a la final.

A la final el Vic es trova ja a un vell conegut el CP Manlleu, ara fa dues setmanes li vàrem guanyar la final de Catalunya per 3 a 2.
La Final d’avui ha set una altre història, la primera part el Vic no ha pogut amb un Manlleu molt efectiu amb atac i a la segona part la reacció de l’equip vigatà ha arribat massa tard i l’electrònic ha quedat clavat amb el resultat final de 8 a 5 pel CP Manlleu.

Felicitem als jugadors i cos tècnic, no sempre es pot guanyar però l'important es arribar i a la propera ho tornarem a intentar !!!

Enllaç de tots els resultats del Campionat RESULTATS

11/05/2018

De l'11 al 13 de Maig de 2018 l'equip Juvenil A del Club participa l Campionat d'Espanya que organita el Club Patín Rivas Las Lagunas, a la ciutat madrilenya de Rivas-Vaciamadrid.

Tots el partits es podran seguir en directe per streaming pel canal de youtube de Rivas las Lagunas Canal youtube partits https://www.youtube.com/watch?v=QmPGtI3CINs

Amb aquest enllaç podeu veure els horaris dels partits Calendaris i horaris

Equips Classificats:

Club Patí Vic -A
Club Patí Manlleu -A
Compañia de Maria-A (A Corunya)
Roller Hockey CH (Oviedo)
CP Rivas La Laguna (Madrid)
CP Irlandesas (Sevilla)
UDC Rochapea -IHP  (Pamplona)
CD Mundaiz (Donostia)

Pàdel
11/05/2018

Tots els resultats finals del Torneig.

Casals
07/05/2018

11 SETMANES INFINITES AVENTURES

Del 25 de Juny al 7 de Setembre

Període d'inscripcions: del 7 de Maig al 21 de Juny
On les podem entregar:  a les instal·lacions del Club (a recepció)
Data límit per als pagaments: dilluns dia 21 de Juny

El divendres dia 8 de juny, a les 19:30 hores, farem la presentació del CASAL d'ESTIU a les instal·lacions del Club, on s'explicaran les activitats i resoldran el vostres dubtes.

més informació a casal@clubpativic.cat

Primer equip
02/05/2018

CLUB PATÍ VIC vs HOCKEY CLUB LICEO

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Competició: 28a jornada de l'OK Liga
Data: Dissabte 5 de Maig de 2018
Hora: 20 hores

Àrbitres: Gerard Gorina (T. Cat.) i Jorge Martínez (T. Mad.)

«  1 2 3 4 5  ...  »