03/08/2018

El proper dilluns 6 d’agost el servei de Bar del Club romandrà tancat amb motiu del canvi de gerència del mateix.

A partir del dimarts 7 i fins el proper dijous 9 d’agost s’oferirà un servei mínim a la caseta dels gelats del costat de la piscina petita i el divendres 10 d’agost es restablirà el servei habitual.

Disculpin les molèsties.

Aprofitem per saludar-vos cordialment,

Natació
31/07/2018

Us recordem que de l'1 al 31 d'Agost la piscina coberta romandrà tancada en motiu del manteniment anual.

L'horari de la piscina exterior serà de dilluns a diumenge de 10:00 a 20:00 hores.

27/07/2018

Aquest dimecres han quedat definits els grups de totes les competicions catalanes Sènior, Júnior, Juvenil, Infantil, Aleví i Fem16, Fem14, Fem12 i MinfiFem, dijous es definiran les Benjamí, Prebenjamí i PB Iniciació de la Territorial de Barcelona i en els propers dies les de Girona, Lleida i Tarragona.

La seu de la Federació Catalana de Patinatge ha acollit aquest dimecres el sorteig dels grups i dels calendaris de les competicions d'hoquei patins, amb prop de 1.200 equips, xifra que representa un augment respecte el sorteig d'ara fa un any. Des d'avui ja es poden consultar els calendaris a la web de la FCP, a l'intranet eCompetició i a l'APP del Comitè Català d'Hoquei Patins.

A més de les categories formatives, aquesta temporada tornarà a estar marcada per les dues Nacional Catalana, que repeteixen el format de dues fase de grups i de play-offs.

El grup A de la màxima competició masculina del país comptarà amb Juneda, Sentmenat, Pera, Olot, Noia Freixenet, Folgueroles, Reus Ploms i Ripollet. D’altra banda, al grup B hi haurà Sant Just, CP Manlleu, G.E. i E.G, Recam Làser Caldes, Vila-seca, Capellades, SHUM i Cerdanyola.

A nivell femení, el grup A de la Nacional Catalana estrà format pel Palau de Plegamans, Cerdanyola, Sant Cugat, Lloret, Manlleu, Noia Freixenet, Vilassar i Sferic; mentre que a l'altre grup hi haurà Mataró, Igualada, Vilanova, Vilasana, Bigues, Barberà, Jonquerenc i Voltregà.

Durant l'acte s'han sortejat els calendaris de Primera Catalana, Segona Catalana, Júnior, Juvenil, Infantil i Aleví; així com les categories femenines de Primera Catalana, Segona Catalana, FEM16, FEM14, FEM12 i MiniFem. Cal recordar que els equips de Primera Catalana masculina s'han distribuït en dos grups en funció de la proximitat geogràfica.

Al grup A estaran Jonquerenc, Castellar, Ripoll, Sentmenat, Palafrugell, Tordera, GEiEG, Bigues i Riells, Cassanenc, Arenys de Mar, Lloret, Arenys de Munt, Voltregà, Tona, Vic i Roda. A al grup B Andorra, Santa Perpètua, Lleida Llista, Barça, Bell·lloc, Congrés, Igualada, Martinenc, Reus Deportiu, SD Espanyol, Vendrell, Montbui, Vila-seca, Sant Cugat, Sitges i Monjos.

Els calendaris de les categories Benjamí, Prebenjamí i Prebenjamí Iniciació de la territorial de Barcelona estaran sortejats aquest dijous, mentre que en els propers dies es sortejaran les de Girona, Tarragona i Lleida.

Font: FECAPA

Casals
21/06/2018

Ja tenim la graella dels horaris de les activitats que faran al Casal d'Estiu del Club Patí Vic a partir del proper dilluns dia 25 de juny de 2018.

Per tots aquells que s’hagin apuntat a través de hoquei la setmana del 25 al 29 de juny, el hoquei es farà avent esmorzat i els monitors els ajudaran a canviar-se.

Tan els petits, mitjans com els grans els dies que els hi toca natació han de venir canviats de casa (totes les setmanes)!!

Primer equip
23/05/2018

CLUB PATÍ VIC vs P.A.S. ALCOI

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Competició: 30a jornada de l'OK Liga
Data: Dissabte 26 de Maig de 2018
Hora: 19 hores

Àrbitres: Daniel Picó i Xavier Buixeda (T. CAT)

13/05/2018

L’equip Juvenil A dirigit per Dani Moreno i Francesc Carmona han obtingut la medalla de plata aquest matí al Campionat d’Espanya celebrat a la ciutat madrilenya de Rivas Vaciamadrid.

Han fet un Campionat excel·lent només cedint a la final.

En la fase de Grups han guanyant tots els partits , Rochapea de Pamplona (11-1), CP Irlandesas de Sevilla (13-0) i Oviedo Roller (11-2).

A la Semifinal es vam trovar l’equip local el CP Rivas las Lagunas, el partit arribant a la fi dels 40 minuts de joc amb l’empat a 3 gols i  forçant la pròrroga, aquí si el Vic s’imposà per 8 a 3 aconseguint el pas a la final.

A la final el Vic es trova ja a un vell conegut el CP Manlleu, ara fa dues setmanes li vàrem guanyar la final de Catalunya per 3 a 2.
La Final d’avui ha set una altre història, la primera part el Vic no ha pogut amb un Manlleu molt efectiu amb atac i a la segona part la reacció de l’equip vigatà ha arribat massa tard i l’electrònic ha quedat clavat amb el resultat final de 8 a 5 pel CP Manlleu.

Felicitem als jugadors i cos tècnic, no sempre es pot guanyar però l'important es arribar i a la propera ho tornarem a intentar !!!

Enllaç de tots els resultats del Campionat RESULTATS

11/05/2018

De l'11 al 13 de Maig de 2018 l'equip Juvenil A del Club participa l Campionat d'Espanya que organita el Club Patín Rivas Las Lagunas, a la ciutat madrilenya de Rivas-Vaciamadrid.

Tots el partits es podran seguir en directe per streaming pel canal de youtube de Rivas las Lagunas Canal youtube partits https://www.youtube.com/watch?v=QmPGtI3CINs

Amb aquest enllaç podeu veure els horaris dels partits Calendaris i horaris

Equips Classificats:

Club Patí Vic -A
Club Patí Manlleu -A
Compañia de Maria-A (A Corunya)
Roller Hockey CH (Oviedo)
CP Rivas La Laguna (Madrid)
CP Irlandesas (Sevilla)
UDC Rochapea -IHP  (Pamplona)
CD Mundaiz (Donostia)

«  1 2 3 4 5  ...  »