Campus Internacional d'hoquei 2017
Casals
08/03/2017

CAMPUS INTERNACIONAL 2017

El Campus Internacional d’Hoquei Patins del Club Patí Vic, té com a objectiu oferir als nens i nenes de tot el món la oportunitat de formar-se tan com a jugadors d’hoquei com a persones, a través d’una metodologia d’entrament ajustada a cada etapa de formació i brindar la oportunitat a tots aquells jugadors a explotar al màxim el seu talent.

Aquest any el campus celebra la seva XXI edició, i torna amb més força i novetats que mai:

- Entrenaments tècnics, tàctics i físics; Competicions internes i clínics.

- Entrenaments específics per a jugadors centrats en la millora de presa de decisions del joc.

- Entrenaments específics per porters. El porter com a element clau de l'equip.

- Metodologia d’entrenament ajustada a cada etapa de formació.

- Presència de jugadors de primer nivell, amb qui nens i nenes podran interactuar i aprendre.

- Internacionalització: presència de jugadors del continent, possibilitant les relacions interculturals entre joves.

- Activitats d'oci i temps lliure.

L’organització està estructurada de manera professional a través d’Entrenadors titulats, llicenciats en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i professionals de les diferents àrees esportives. Totes les àrees articulades i vinculades entre si.

Aquest es realitzarà a les instal·lacions del club durant l’estiu del 2017. El campus estarà dividit en tres torns:

1er torn -> Pensat per a nens i nenes nascuts entre el 2007 i el 2009. El primer torn iniciarà el diumenge 25 de juny i finalitzarà el dissabte 1 de juliol.

2on torn -> Pensat per a nens i nenes nascuts entre el 2003 i el 2006. Aquest s’iniciarà el diumenge 2 de juliol i finalitzarà el dissabte 8 de juliol.

Training competició -> Aquest torn està pensat per a jugadors/es a partir de 15 anys. S’iniciarà el dilluns10 de juliol i finalitzarà el divendres 14.

+ info TRAINING COMPETICIÓ:

El training competició és un programa d'entrenament dissenyat i desenvolupat per Ferran Pujalte, actual entrenador del Club Patí Vic amb àmplia trajectòria a l'OK Lliga, i obert a tots aquells jugadors a partir de 15 anys que es troben en una fase formativa on la competició pren rellevància.

Dirigida als jugadors que busquin millorar el seu rendiment, formant-se de manera integral, adquirint i desenvolupant nous aprenentatges per tal de ser el jugador complert que demana l'actual competició d'alt nivell.

Objectius del Training Competició:

- Proporcionar a l'esportista una visió global de què és i què significa l'esport de competició modern.

- Millorar els aspectes tàctics del jugador de pista en el marc de la competició.

Tot a través d'una metodologia de treball innovadora, en una setmana totalment diferent i enriquidora per tots els participants mitjançant el treball col·lectiu i individual, scouting (video) i relació dels aspectes teòrics i pràctics.

PREUS CAMPUS Amb pernoctació

Tarifa per a: socis Club Patí Vic, germans/es, porters/es i grups de 6 jugadors
1er TORN
2on TORN